Повернутися на відкриту сторінку
НазадВсі характеристики, які Ви шукали
ŠKODA OCTAVIA виступає за безкомпромісну безпеку. За результатами краш-тестів Euro NCAP в 2013 році цей компактний автомобіль отримав «5 зірок» за свої чудові заходи безпеки. Додатково до перерахованих вище систем безпеки, ŠKODA OCTAVIA може бути оснащений наступними функціями (доступні в стандартному або додатковому устаткуванні):
› EDL допомагає при прискоренні або русі в гору з низькою тягою під одним з ведучих коліс.
› Пристрій блокування диференціала XDS + забезпечує водію нейтральну поведінка автомобіля при різких поворотах, і гарантує їх динамічний проходження. Керуючі електронні пристрої по суті моделюють присутність диференціала, що самоблокується для поліпшення зчеплення з дорогою і динамічності на поворотах. В результаті цього, автомобіль проходить повороти ще чіткіше і легко, ніж раніше.
› ABS запобігає блокуванню коліс при екстреному гальмуванні або при гальмуванні на слизькій дорозі.
› MSR допомагає запобігти блокування ведучих коліс, що може виникнути, коли водій різко загальмує на слизькому дорожньому покритті.
› Збільшуючи тиск в гальмівній системі, гальмівний асистент допомагає водію в ситуаціях, коли не обійтися без екстреного гальмування. Це призводить до значного скорочення допустимого гальмівного шляху.
› ASR забезпечує плавний старт і розгін без пробуксовки коліс на слизьких дорогах.
› Система контролю тиску в шинах (доп опція) постійно тримає водія в курсі про тиск в шинах.
› Встановлюється в якості додаткової опції система Hill-Hold Control допоможе безпечно почати рух на крутому схилі. Система включається автоматично на ухилі від 5% і забезпечить легке і безпечне рушання без використання ручного гальма. Hill-Hold Control також запобігає скочування автомобіля назад або вимикання двигуна.
› Мигаючі стоп-сигнали зменшують ризик наїзду ззаду, особливо наближаючись до пробок на шосе, або при різкому гальмуванні перед несподіваною перешкодою.
ŠKODA OCTAVIA доступна з багатодисковим зчепленням останнього покоління з електронним управлінням. Три двигуна (1,8 TSI / 132 кВт, 2,0 TDI / 110 кВт і 2,0 TDI / 135 кВт) поставляються з ультрасучасним повним приводом 4×4, який гарантує чудове зчеплення з дорогою, стійкість на дорозі і безпеку навіть в умовах бездоріжжя.
Розподіл крутного моменту на всі чотири колеса автоматичне і залежить від умов руху. Ідеальний крутний момент для задньої осі розраховується блоком управління. Регулювання проводиться за допомогою змінного тиску на дисках муфти зчеплення.
Суть системи Start-Stop полягає у відключенні двигуна кожного разу, коли в його роботі немає ніякої необхідності, особливо ця функція корисна при їзді по місту, і допомагає значно скоротити витрату палива. Система Start-Stop автоматично активується після того, як за пускається двигун і може бути відключена вручну в будь-який час.
Що відбувається під час відновлення енергії? Кінетична енергія трансформується в корисну електроенергію, яка зберігається в акумуляторі або використовується в електричних системах. Під час гальмування двигуном генератор подає електроенергію до приладів і заряджає батарею. Цей процес економить паливо.
Eco режим водіння - режим для свідомих водіїв, для яких економічне водіння і турбота про навколишнє середовище стоїть на першому місці. Особливістю режиму водіння Еко є рух накатом в автомобілях з автоматичною коробкою передач DSG. Рух накатом використовується, коли ваша нога не знаходиться на педалі газу під час руху.
Правильний вибір передачі допоможе заощадити паливо і зробити водіння комфортнішим. Більш низькі обороти двигуна призводять до зниження витрати палива і сприяють тихій роботі двигуна. Показники в правому верхньому куті дисплея або підтверджують, що поточна передача обрана правильно, або ж рекомендують підвищити або знизити передачу.